Jag kanske ska försöka må bra istället!!!

Jaha så då har man nog lagt på sig några kilo till den här veckan.. Eller vänta, det var tappa kilon jag skulle! Måste fått det där alles om bakfoten! 

Men så här äre gott folk! Jag gillar och äta Haha har väl knappast undgått någon ;P Och jag gillar det ännu mer när jag mår dåligt! Slutet av den här veckan har vårt sån, och jag kan inte hjälpa det! Inte hjälpa att jag mår dåligt alltså, kan säkert hjälpa att jag äter, men det skiter jag lixom i då! 

Nu efter när man mår dåligt, för man ätit massa skit, ja då mår man såklart dåligt! Då mår man skit! Då vill man aldrig äta godis o skräpmat igen.. Man känner sig lite som en alkolist! Fy fan nä jag ska aldrig dricka mer.. Men vad gör man inte nästa gång!? Joo precis samma sak igen! Det är ett sjukt beteende!

Så jag vågar inte säga att jag ska skärpa mig nu, inte äta godis, bara äta nyttigt! Jag lovar o lovar varje vecka, men det tycks ju alltid bli lika iallafall. Så jag kanske ska skita i att lova nu! Och bara ta det som det kommer.

Jag kanske ska försöka må bra istället. Försöka må bra, så kanske jag inte kommer äta skit! Då kanske allt löser sig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0