Ett kärleksinlägg!

Måste skriva ett kärleksinlägg till denna underbara både begåvade och vackra kvinna! Hon får med sin härliga röst och sina påhittiga och inspirerande texter en att aldrig vilja lyssna på nån annan musik.  Jag är kär!!! 

Linnea Henriksson, mitt hjärta blöder och läker igen genom att lyssna på din skiva. 



Men när du ler, du får allt kännas rätt
Jag vill ha mer, finns det nått annat sätt?
Sakta ser jag mig vända om
Och jag står redo för att gå
med alla känslor utanpå, men det förändrar inte saken

Fast vi båda vet hur illa det gör mig,
att få din kyss, fast jag inte är nåt för dig
Kan jag inte slita mig ifrån
Men det här var sista gången

Kommentarer
Postat av: Marita

Ja, hon är cool!

2012-06-20 @ 20:01:23
URL: http://inomfyravaggar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0