För min egen skull!

Ja jag vet att jag har sagt det här 100 ggr förut. Och det är inte säkert det kommer att funka den här gången heller men jag måste iallafall försöka.. 

Det viktigaste av allt är att jag gör det för min egen skull! För att jag själv ska må bra och trivas med mig själv. För ärligt talat är jag så sjuk trött på och leva i den här kroppen. Men det är ju inte nån annan än jag som kan göra nånting åt det! Och det är inget som kommer vara lätt, det kommer vara nått man får kämpa för varje dag. Och det är de ju i slutändan värt! Värt all möda och slit, för att man kommer må så mycket bättre sen! Och visst mår jag bra nu med, oftast. Men jag tror att jag kommer må ännu bättre, eller jag vet att jag kommer må ännu bättre om jag kämpar för det här! Och det kommer va tufft, kommer va skit tufft! Men jag måste nu, för min egen skull!

Jag kommer varje dag skriva precis allt jag har ätit, och om jag nu fuskat , så kommer jag att skriva det också!
Jag kommer varje dag skriva om jag motionerat.
Jag kommer varje dag skriva hur det känns och hur jag tycker det går.

Såå det här kommer gå skit bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0