Är jag stark nog???

Fy fan säger jag bara, va mycket godis jag har vräkt i mig! Var det nån som sa lchf???

Sötsuget eller var det nu var för sug tog helt över. Och det sjuka är att fast jag har vräkt i mig och har så ont i magen nu av allt socker, så finns suget kvar. Och jag skulle säkert "utan problem" kunna äta lika mycket till!!

Det är för jävligt!
Har jag verkligen inte mer karaktär än så här? Hur kan man falla så lätt?

Jag mår dåligt för att jag ligger och vräker i mig godis, men ändå så slutar jag inte! Vilket ju måste betyda att tillfredställningen som jag får av godiset är starkare!

Hur ska jag då kunna stå emot detta sug nästa gång, och nästa, och nästa??? 

Är jag stark nog?!?!?!

Mysig lchf-frukost!

Nu sitter man här och äter en härlig frukost i lugn och ro. Eller inte så mycket lugn och ro, men vad kan man förvänta sig med två busbarn. Det är iallafall mysigt :D

Idag blir det till frukost minst en kopp kaffe o till det fil med lite bär och egengjord musli. Riktigt gott och mättande. Ska koka ett ägg med men har inte riktigt kommit så långt än, vi får ta den till förmiddagskaffet kanske!

God LCHF-frukost!

Jag är här för att stanna!

Nu har jag skaffat en ny blogg på blogg.se! Många blogg byten har det blivit, men nu är jag nog här för att stanna!

För alla nytillkomna läsare, kan jag berätta att min blogg kommer innehålla mycket om familjelivet och mina 2 gossiga barn. LCHF såklart, både med recept, tips och hur jag själv förändras genom att äta LCHF. Min blogg kommer även innehålla mycket listor, och mycket tips av musik, tv-serier m.m Och sen en del humor på det, så tror ja att jag kommer få till en bra och framför allt personlig blogg som speglar mig som person och mitt liv :D

Så trevlig läsning alla!

Och för er som vill läsa mina tidigare inlägg så hittar ni dom här!

P.S Jag håller på och fixar min layout, så den får ni ha lite tålamod med nu ett tag ;P



Mina älskade barn! <3 <3 <3

Följ mig med bloglovin!

Följ min blogg med Bloglovin

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0