Ingen bra lchf dag idag!

Jag märkte att det inte var så bra att baka bullar och chokladbollar när man går på lchf! För såklart kunde jag ju inte hålla mig ifrån dom. Tur iallafall att dom jäkligt goda, så de var ju inte helt wasted! Men de är bara o ta nya tag i morgon!!


Redig frukost idag!

Idag vart det en redig frukost (brunch), för ja ska in till stan en sväng på möte så då slipper jag troligen o köpa nånting där inne o klarar mig tills jag kommer hem. Frukosten bestod av omelett med div grönsaker o sallad från igår till det. Mycket gott. Jag har för övrigt fått pippi på olivolja med citron, mycket gott till sallad!


Blomkålsmos!

Idag åt vi riktigt god lunch! Det blev blomkål o broccoli mos, gratänerad kassler med tomat o mozzarella o till det en god sallad. Kalas gott och jag vart verkligen mätt kan jag ju säga!




På eftermiddagen gick vi ute en sväng till lekparken. Trotts minusgrader, men det var skönt ändå, iallafall ett tag. Sen fick jag en vild idee om att vi skulle baka bullar. Så vi begav oss till affären för att köpa ingredienser. Men dom hade ingen jäst! Jäkla dåligt tyckte jag. Så nu får vi baka en annan dag istället.


LPs bästa v.3

1. The Lonely Islands!
Dom är ju så sjukt bra så det finns inte! Hits som The creep, Motherlover, Jizz in my pants och Boombox går inte och sluta lyssna på! Såna roliga texter och videor med för den delen, och duetter med Nicki Minaj, Justin Timberlack och Julian Casablancas gör ju det bara ännu bättre. Jag är hooked for life! 


2. Storhandla!
Det finns ju inget som känns bättre än en full kyl och frys! Och storhandla är ju nästan det ultimata, blir mycket billigare plus att man slipper gå till affären sen på ett tag. Det är bara och öppna kylen o äta!! HAHA!


3. Bloglovin!
Bloglovin måste ju va en av dom bästa sakerna som finns! Bara att samla alla sina favvo bloggar på ett ställe. Grymt! Appen till Iphone är med grym. För dom som älskar att läsa bloggar och vill ha ordning så är bloglovin perfa!



Dagens lchf-frukost.

Börjar dagen med en god lfch smoothie. Min vart tyvärr lite tjock så vart mest som yoghurt, men man kan ju inte lyckas första gången kanske :P God var den iallafall! Lite linfrön i gör den mer mättande.


RSS 2.0