LCHF rakt av!

0,1kg minus denna vecka haha, ligger alltså nu på 111.2. Men det är ju inte s konstigt heller med den ätar/godis dagen jag hade. Men nu är det strikt LCHF som gäller, så nästa vecka ska jag minst ha gått ner till 110!!! 

Känns iallafall bra med lchf nu, mådde lite dåligt dom första 2-3 dagarna men nu känns det kanon. Inget fusk heller, applåder till mig!!! Känns skönt att man kan stå emot även fast man är ute och fikar eller är hos vänner och äter!

Dom krom tabletterna tycker jag funkar susen oxå, inget sötsug har jag, inte ens på pepsi, helt otroligt!!! Men de är nog inte bara tablettera som gör det, är ju så klart en själv oxå, är nog lite inbillning sånt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0