Kanske tid att få ordning på sitt liv!

Nä vad säger ni! Kanske tid att få ordning på sitt liv!

Klippa sig och skaffa ett jobb! Klippa mig har jag ju iförsig redan gjort "coolast i stan! ;P". Så då är det väl bara jobbet som fattas då.. Får väl börja jobba som telefonförsäljare igen då! Det är grejer de! Att hela dagarna få track människor, passar mig perfekt! Fast alltid med en trevlig ton förstås, alltid så himla glad och tillmötesgående, alltid vill man kunden bästa! :) 

Sen var det ju mitt jäkla fett oxå! "Jaja det kommer bli fettsnack även i de är inlägget, vänj er!" Fettet som bara finns där som en ovälkommen gäst som aldrig vill gå hem, som bara drygar sig kvar och förpestar tillvaron lite extra! Kan inte den här gästen bara ge sig av, helst över en natt tack! Tänk att vakna smärt och smidig imorgon bitti, då skulle livet leka! Man är ju så himla dum själv dock, som bara matar den här gästen, låter den känna sig hemmastadd och välkommen, välkommen att stanna! :/ Nä fan jag vill inte ha nån dryg gäst på min kropp som tror den kan styra och ställa! Du är inte välkommen längre, du kan ge dig av.. För jag blir väl lyckligare då???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0