Tack och bock för dom kilona!

God morgon! Eller morgon o morgon, har vart uppe sen typ kl sex, så snarare förmiddag :) 

Tråkigt väder idag också, bara regn, regn. Men ut ska man ändå. Syrran ska bjuda mig på lunch, och det tackar man ju inte nej till! Världens bästa lillesyrra har jag btw, kära syster yster! <3

Jag hittade förövrigt min våg imorse, men glömde såklart att väga mig innan jag duschade osv.. Litar inte helt på den där vågen heller, men den visade iallafall på 112,7 kg.. Så vi får väl tro på det då.. 

Måndag 25 juni 112,7 kg alltså! Ja då vet vi de, tack och bock för dom kilona!

Förhoppningsvis visar vågen lite mindre nästa måndag, lite iallfall. Håller tummarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0